Świąteczna ceramika reklamowa - czy wciąż jest na topie?

Świąteczna ceramika reklamowa - czy wciąż jest na topie?

Świąteczne gadżety towarzyszą strategii wizerunkowej wielu firm od lat. Kto z nas nie posiada świątecznego kubka reklamowego, który dostał jako dodatek do produktu? Czy klienci wciąż ich potrzebują i planując upominki świąteczne dla klientów warto uwzględnić również kubki firmowe?

 Naszym zdaniem zdecydowanie tak!

Podtrzymanie tradycji

Wręczanie firmowych upominków świątecznych wpisało się już do tradycji niejednego przedsiębiorstwa. Niezależnie od wierzeń chodzi przede wszystkim o gest. Święta Bożego Narodzenia to w naszym kraju okres nacechowany wyjątkową atmosferą. Nawet, jeżeli nie obchodzimy Świąt, może się nam ona udzielić. To też dobra okazja do wyróżnienia klientów, którym chcemy pokazać, że cenimy sobie współprace z nimi. Przygotowując listę świątecznych upominków, warto uwzględnić na niej również ceramikę reklamową. Niekoniecznie musi mieć ona motyw świąteczny. Możemy postawić na prostotę i minimalizm. Uroczy i elegancki zestaw szklanek z nienachalnie umieszczonym logo może okazać się miłym prezentem, który klient doceni i z którego skorzysta.

Podtrzymanie atmosfery

Jednak również w biurze możemy przywołać świąteczny klimat, wyposażając biurowy asortyment w świąteczne kubki z nadrukiem. Zabawne świąteczne motywy mogą poprawić humor niejednej osobie, a zadowolony pracownik to zwiększona efektywność jego pracy. Raz do roku, w czasie niewątpliwie wyjątkowym, wyposażenie firmowej kuchni czy sali konferencyjnej w kubki firmowe z nadrukiem świątecznym z pewnością zostaną odebrane pozytywnie ?

Budowanie pozytywnego wizerunku

Podtrzymywanie tradycji w kraju, w którym prowadzona jest działalność nawet, jeśli nie jest to jej główna siedziba, ma zdecydowanie pozytywny wydźwięk. Stanowi okazanie respektu dla panujących zwyczajów i jest wyrazem utożsamiania się z jego obywatelami. Zwłaszcza, jeśli pracownicy i kontrahenci również z tego kraju pochodzą. Szacunek do tradycji można wyrazić m.in. poprzez wręczanie klientom gadżetów okolicznościowych, w tym z okazji Świat Bożego Narodzenia.