Kubek reklamowy inaczej, czyli jak wyróżnić się na tle konkurencji?
W XXI kubki firmowe stały się nieodłącznym elementem niemal każdego biznesu. Wykorzystywane są jako biurowe naczynia codziennego użytku, prezenty na spotkaniach biznesowych, czy eleganckie upominki okolicznościowe. Przykłady ich wykorzystania można mnożyć w zależności od wybranego kształtu, kolorystyki i rodzaju użytego nadruku. Skoro ceramika reklamowa cieszy się aż taką popularnością, sprawdź co należy zrobić, aby to właśnie Twój produkt przykuwał wzrok i zasłużył na miano ulubionego kubka do porannej kawy.
Baw się kolorem
Nie bez powodu „kolorowy" i „barwny" to synonimy słowa „wyrazisty". Jeśli chcesz więc się wyróżnić, postaw na kolor. Możesz wybrać wersję monochromatyczną i zdecydować się na jedną, dominującą barwę lub popuścić wodze fantazji i postawić na kilka kontrastowych odcieni. W przypadku kubków z nadrukiem dobrze sprawdzi się wprowadzenie koloru zarówno w formie nadrukowanej grafiki, jak i zabarwieniu całego kubka. W ostatnim czasie obserwować również możemy trend polegający na barwieniu jedynie wnętrza naczynia. Dzięki takiemu rozwiązaniu urozmaicisz klasyczny biały kubek z nadrukowanym logo.
Postaw na oryginalne kształty
Ceramika reklamowa to mnogość kształtów i fasonów. Bez problemu wśród produktów oferowanych na rynku znajdziesz więc taki, który spełni Twoje wymagania. Na uwagę zasługują modele o oryginalnym, kwadratowym kształcie lub kubki z ceramiczną pokrywką z miejscem na torebkę herbaty. Ciekawą wariacją są kubki reklamowe z nietypowym uchem. Klasyczny uchwyt sprawdzi się zawsze, jednak jeśli zależy Ci na oryginalności postaw na model o spiczastym, wydłużonym, idealnie okrągłym lub częściowo spłaszczonym kształcie. Do wyboru masz również kubki całkowicie pozbawione ucha. Tego typu ceramika reklamowa to przede wszystkim naczynia termiczne, lub pokryte warstwą nieprzepuszczającej ciepła gumy.
Nadruk „robi robotę"
Mimo dużej wagi jaką w świecie ceramiki reklamowej odgrywają kształty i kolory, nie można zapomnieć o odpowiednim nadruku. Umieszczając swoje logo na produkcie, równocześnie budujesz wizerunek swojej firmy i zwiększasz jej rozpoznawalność. Niektóre znaki firmowe są tak charakterystyczne, że same w sobie stanowić będą wystarczającą dekorację. Jeśli natomiast nie zdecydujesz się na wykorzystanie logotypu, lub posiada on minimalistyczną formę, zadbaj o odpowiednią grafikę. Nada ona finalny charakter produktowi. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby postawić na akcent humorystyczny lub nawet sarkastyczny. Może uda Ci się w ten sposób rozbawić odbiorców, a jednocześnie pokazać dystans do samego siebie i pochwalić się poczuciem humoru. Chcesz zachować bardziej oficjalną formę? Ciekawym rozwiązaniem będą modne sentencje i cytaty, niosące za sobą głębsze przesłanie i mające skłonić do refleksji. Odpowiednio dobrany nadruk będzie więc ostatecznym akcentem który sprawi, że to właśnie Twój kubek z nadrukiem, stanie się tym ulubionym.