Zestawy ceramiczne w Twoim biurze - jakie mają zastosowanie?
Zestawy ceramiczne w Twoim biurze - jakie mają zastosowanie?
Obecność ceramiki reklamowej w biurowej przestrzeni jest standardem. Stanowi doskonałe uzupełnienie wizerunku firmy i świadczy o spójności. W zasadzie, wyposażenie biura w kubki z nadrukiem nie ma wad. Ale ma więcej zalet, niż widać na pierwszy rzut oka.
Zestawy ceramiczne z nadrukiem pracują na wizerunek nieustannie
Zapraszając klienta do swojego biura, zwykle staramy się zapewnić mu maksymalny komfort i dobre samopoczucie. Do tego bowiem może zależeć powodzenie prowadzonych rozmów. Często więc proponujemy mu także coś do picia. Oczywiście nie mamy pewności, czy klient wybierze kawę, herbatę czy po prostu wodę. Dlatego też warto mieć na wyposażeniu ceramikę reklamową na każdą okoliczność. Podanie klientowi napojów w estetycznym zestawie świadczy dobrze o naszej firmie. Ale podane mu napoju w oryginalnej i nietuzinkowej ceramice reklamowej, zapadnie w jego pamięci na dłużej. Kubki z nadrukiem nie muszą być klasyczne. Wyposażając salę konferencyjną w zestawy ceramiczne, możemy postawić na ciekawe i mało spotykane kształty, a także wybrać grafikę, która zwróci na siebie uwagę. Warto jednak pamiętać, że jeśli podajemy napój podczas ważnego dla nas spotkania, ceramika reklamowa, choć powinna przykuwać uwagę, to nie powinna jej odwracać od kluczowego wątku spotkania.
Estetyczne kubki z nadrukiem to dobre pierwsze wrażenie
Jednak ceramika reklamowa doskonale uzupełnia nie tylko wnętrze Sali konferencyjnej. Nierzadko, nasz klient musi chwilę oczekiwać na nasze przybycie w ogólnie dostępnej przestrzeni, jaką jest np. recepcja. Wejście do biura i oczekiwanie na spotkanie to jeden z tych pierwszych momentów, które mogą wpłynąć na dalszy przebieg spotkania. Warto więc zadbać o najdrobniejsze detale – od profesjonalnej i miłej obsługi recepcji, przez dobrej jakości kawę lub wodę, po oryginalny nadruk na kubkach, szklankach, a nawet całych zestawach ceramicznych. Pamiętajmy, że pierwsze wrażenie jest istotne, ale również przebieg samego spotkania ma znaczenie. Zadbanie o oryginalny wizerunek naszej firmy, nie wykluczając detali, jakimi jest ceramika reklamowa, mogą wzmocnić pozytywne wrażenie klienta.