Zestaw ceramiczny z logo na prezent dla klienta - czy to dobry pomysł?

Ciekawy, przemyślany i spersonalizowany prezent firmowy, którego design idealnie komponuje się z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa to nie tylko dobry gadżet promocyjny, ale także doskonały prezent dla klientów i gości. Jeśli nie posiadasz takiego w swojej firmie - najwyższa pora to zmienić! Postaw na kubek z własnym nadrukiem. Świetnie sprawdzą się warianty z logo lub sloganem marki. 

Obdarowując Twojego klienta takim drobnym upominkiem sprawisz, że ten poczuje się doceniony, a Twoja firma z pewnością będzie budziła w nim dobre skojarzenia. Zakupienie kubka do kawy czy herbaty z Twoim spersonalizowanym tekstem czy obrazkiem oraz umieszczenie go w ładnym, estetycznym opakowaniu pobudzi zmysły. Wzroku, ponieważ będzie kojarzył się z Twoją marką i smaku, sprawiając że znajdujący się w nim napój będzie jeszcze pyszniejszy. 

Prezent biznesowy w postaci zestawów ceramicznych wywołuje pozytywne skojarzenia i emocje. Jest niezwykle użyteczny i powoduje wzmacnianie relacji pomiędzy firmą a klientem. Ma pozytywny wpływ na zwiększenie świadomości danej marki, lojalności i jej lepszego postrzegania, a co za tym idzie na bezpośredni wzrost sprzedaży oferowanych produktów. 

Dlaczego warto zainwestować w kubki z logo firmy?

Każdy w życiu codziennym korzysta z kubków. Pije się z nich kawę i herbatę, a czasami wstawia do nich ołówki i długopisy. Są one potrzebne w każdym domu i przedsiębiorstwie. Zwłaszcza te nietypowe z oryginalnym wzorem i hasłem. Rzucają się one w oczy i przyciągają uwagę. To praktyczne narzędzie marketingowe. Kubek z nadrukiem to doskonały pomysł na prezent reklamowy od firmy, który obdarowane osoby postawią na biurku i będą widzieć codziennie. To właśnie dlatego wiele przedsiębiorstw decyduje się na ich zakup. Można je znakować i w efekcie uzyskać niedrogie, ale ciekawe materiały promocyjne. Klient, który dostanie od firmy taki prezent, automatycznie stanie się ambasadorem promującym markę. Za wyborem kubków z personalizowanymi nadrukami dla firmy przemawia wiele argumentów. Jednym z nich jest bardzo atrakcyjna cena. Kubki, podobnie jak długopisy i inne, biurowe gadżety, są niedrogie w porównaniu do innych rodzajów reklamy. Zarówno na kubkach, jak i filiżankach można umieścić nie tylko logo, ale także obrazki kojarzące się z firmą czy inny tekst. Inwestowanie w szereg działań marketingowych ma znaczenie w zakresie promowania marki, jednak większość z nich jest niezwykle kosztownych, a co za tym idzie, stanowi dodatkowe obciążenie dla przedsiębiorstwa - zwłaszcza małego czy takiego, które dopiero wchodzi na rynek. Wówczas wybór drobnych gadżetów, które przykuwają uwagę klientów i współpracowników jest tanią i skuteczną formą reklamy. Kubki sprawdzają się w każdym miejscu pracy, dlatego osoby obdarowane nimi mogą je uznać za praktyczne prezenty.

Kiedy warto podarować gościom i klientom kubek z nadrukiem logo firmy?

Kubek z własnym nadurkiem to unikalny prezent, który doskonale sprawdzi się w firmie podczas wielu okazji. Można go podarować zarówno współpracownikom, jak i partnerom handlowym z np. okazji świąt, jubileuszów firmowych lub jako prezent w wielu innych sytuacjach. Warto zlecić jego wykonanie sprawdzonej firmie, która zadba nie tylko o estetykę wykonania, ale też wysoką jakość wykonania. Renomowane i lubiane firmy oferują wiele kształtów, kolorów i wielkości kubków. Nie ulega wątpliwości, że w zakresie promocji i działań marketingowych taki gadżet to dobre rozwiązanie, praktykowane przez wielu przedsiębiorców. 

Jak wiadomo, pierwsze wrażenie robi się tylko raz. To właśnie dlatego warto się postarać o to, aby było jak najlepsze. Przedsiębiorcy, którzy wykorzystują gadżety reklamowe są na wygranej pozycji. Trudno nie wzbudzić sympatii u klienta, jeśli zaczyna się od miłego upominku. Dzięki takiemu działaniu można liczyć na poprawienie relacji z kontrahentem lub łatwiej nawiązać bezpośredni kontakt. Klienci cenią sobie firmy, które o nich dbają, a wręczenie gadżetu to skuteczny sposób na pokazanie. że jest on wyjątkowy i ważny dla firmy.