„Welcome pack” dla nowych pracowników – jakie gadżety warto dać?

Pierwsze tygodnie w nowym miejscu pracy rzeczywiście bywają dla pracowników źródłem ogromnego stresu, a wszystko to za sprawą innej kultury organizacyjnej oraz licznych wyzwań i obowiązków z tym związanych. Zaobserwowaliśmy, że pracodawcy coraz chętniej skłaniają się ku tzw. welcome packs, które wpływają na samopoczucie pracownika i umożliwiają mu szybką aklimatyzację w nowej rzeczywistości. Jak stworzyć welcome pack i czego nie może w nim zabraknąć? Wskazujemy!

Skuteczny onboarding pracownika. Poznaj podstawowe zasady

Procedura znana w HR jako onboarding pracownika nie bez powodu stanowi kluczowy element w życiu każdej firmy. Dobrze przemyślany, a zarazem zaplanowany z wyprzedzeniem ma na celu ułatwić nowym osobom szybką adaptację i wprowadzenie w najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem organizacji. Niestety wciąż jest zaniedbywany przez pracodawców, co przekłada się na nikłą efektywność wśród pracowników, zwłaszcza w początkowym stadium.

Dlaczego onboarding nowych pracowników jest ważny? Każda firma, bez względu na obszar działania tudzież wielkość, jest tworzona przez ludzi – są to zarówno osoby postawione nieco wyżej, jak i pracownicy, którzy dopiero rozpoczynają swoją ścieżkę zawodową. Skuteczny onboarding przyczynia się zatem do zwiększenia wydajności pracowników, a także przekłada się na wizerunek marki. Zadowolony pracownik z pewnością chętniej będzie mówił o miejscu pracy, co więcej – z czasem zacznie się z nim utożsamiać.

Ciekawym sposobem na wdrożenie pracownika i zapoznanie go z „firmowymi tajnikami” jest tzw. welcome pack. Najprościej mówiąc, jest to zestaw powitalny, w którego skład wchodzą gadżety reklamowe. Tym sposobem nowy pracownik będzie mógł poczuć się częścią firmy i zacznie uczestniczyć w jej życiu. Nam nie pozostaje zatem nic innego, jak wskazać 3 gadżety, które powinny znaleźć się w welcome pack!

Kubek z nadrukiem

Co na prezent dla pracownika? Jako że ceramika reklamowa to nasza specjalność, nie moglibyśmy pominąć jej w naszym zestawieniu. Masz wprost nieograniczone możliwości, jeśli chodzi o projektowanie kubków reklamowych. Co wybierzesz – Art Print czy Hydrocolor? My nie potrafimy zdecydować! Możesz też połączyć technologię Cristal Touch z Sensitive Touch i uzyskać niepowtarzalny efekt. 

Idealny kubek z nadrukiem to ten, który jest stylowy i uniwersalny, nie wspominając już nawet o doskonałym wykonaniu. Czemu warto dać pracownikom firmowe kubki? Każdy z nas używa ich na co dzień, przez co nie można powiedzieć o nich, że są nietrafione. Wręcz przeciwnie – personalizowany kubek z logo to strzał w dziesiątkę, zwłaszcza jeśli wypełnisz go firmowymi krówkami.

Eko długopis

Aby gadżet reklamowy spełniał swoją podstawową funkcję, musi czymś się wyróżniać. W końcu klienci tudzież pracownicy niemal na każdym kroku otrzymują drobne upominki. Stąd też uważamy, że warto wziąć pod uwagę eko drobiazgi. Osoba obdarowana zobaczy, jakimi wartościami kierujesz się Ty oraz Twoja marka, przez co chętniej będzie korzystać z otrzymanego upominku.

Jakie długopisy wybrać? Najlepiej te, które zostały wykonane z bambusa. Stanowią podstawowy element wyposażenia biura, a przy tym są tanim i skutecznym nośnikiem promocji. Nie musisz daleko sięgać, by już niebawem cieszyć się niesamowitymi rezultatami – to pewne!

Skórzany notes z personalizacją

Akcesoria biurowe z logo to zawsze dobry pomysł na prezent dla nowych pracowników. Umożliwiają organizację pracy, a przy tym są bardzo użyteczne. Jeśli zatem szukasz sprawdzonych pomysłów na welcome pack dla pracownika, postaw na gadżet, który można wykorzystać na co dzień. W przeciwnym razie szybko zostanie rzucony w kąt, a przecież nie o to chodzi. 

Skórzany notes z osobistą dedykacją to natomiast sprawdzony sposób, by pokazać nowemu pracownikowi, że jest ważną częścią firmy i jednocześnie zadbać o jego samopoczucie. Ekskluzywne gadżety reklamowe są zawsze na topie!

Welcome pack dla pracownika powinien zawierać wyłącznie funkcjonalne upominki, które są po prostu fajnym dodatkiem. Możesz mieć pewność, że szybko zostaną docenione, a to natomiast przełoży się na wydajność nowo zatrudnionych osób.