Szkło do restauracji z nadrukiem – czy warto?

W dobie wszechobecnych social mediów nie tak łatwo jest prowadzić biznes i jednocześnie nie promować go na Facebooku czy Instagramie. Stali bywalcy dobrych restauracji chętnie pokazują swoim obserwatorom, gdzie udało mi się zjeść najlepszy obiad i co tym razem zamówili. Wspominamy o tym z jego prostego powodu – wysokiej jakości szkło do restauracji to absolutna konieczność. Nawet jeżeli wy nie pokażecie go szerokiemu gronu odbiorców, możecie mieć pewność, że nie zostanie ono pominięte w sieci. Warto zatem wykorzystać potencjał social mediów i zadbać o nietuzinkową zastawę do restauracji. Jakie szkło do restauracji wybrać i na co zwrócić uwagę? Sprawdźcie nasze wskazówki!

Szkło z nadrukiem do restauracji – odkryj potencjał, jaki w nim drzemie

Przygotowania do otwarcia własnego lokalu gastronomicznego to trudny orzech do zgryzienia. Czekać na was będzie multum wyzwań i formalności, bez których wejście na rynek nie będzie po prostu możliwe. My jednak pragniemy skupić się na szczególnej z punktu widzenia restauratorów kwestii, jaką są kubki szklane z logo. Zapewne zastanawiacie się teraz, czy warto inwestować w szkło z nadrukiem do restauracji. Odpowiedź jest prosta – oczywiście, że tak. Nowe kubki szklane z logo lub filiżanki reklamowe będziecie mogli śmiało wykorzystać do skutecznej promocji marki. Oryginalny nadruk umieszczony w widocznym miejscu zainteresuje stałych gości i tym sposobem zacznie pracować na rozwój waszej marki. Właśnie o to chodzi w inwestycji w gadżety reklamowe – mają być funkcjonalne i użyteczne, a przy tym być kojarzone z konkretną usługą.

Na szkle warto umieścić coś więcej aniżeli tylko logo. Być może w waszym lokalu znajduje się znak charakterystyczny lub ponadczasowy neon z mottem przewodnim. Wskazane jest, aby zatem znalazły się one na filiżance bądź kubku. Ceramika reklamowa nie bez powodu stanowi tani i skuteczny nośnik promocji marki.

Kubki szklane z logo – co najlepiej wybrać do restauracji?

Zaawansowane metody zdobienia kubków reklamowych pozwalają obecnie zmienić nawet najzwyklejszy gadżet reklamowy w coś niesamowitego. Sytuacja nie inaczej wygląda, gdy weźmiemy pod uwagę kubki reklamowe. Pojawia się jednak pytanie – Jakie szkło reklamowe wybrać do restauracji? W tym wypadku macie szerokie pole do manewru, co nie oznacza, że wybór należy do łatwych. Jako że branża gastronomiczna jest dość specyficzna, szkło reklamowe musi koniecznie być wytrzymałe i odporne na działanie czynników zewnętrznych. Regularne wyparzanie w niektórych przypadkach może przyczynić się do pęknięć tudzież utraty żywych kolorów.

Wybierając szkło z nadrukiem do restauracji, ciekawym pomysłem może okazać się szkło hartowane. Wykazuje niesamowitą odporność na uszkodzenia mechaniczne, dobrze trzyma ciepło, a przy tym nie przekazuje smaków i zapachów, na co klienci niekiedy zwracają uwagę. Ostateczna decyzja należy oczywiście do was! Pamiętajcie jednak, że podjęte działania promocyjne powinny odpowiadać na potrzeby stałych, ale także i nowych gości.

Szkło do restauracji – gdzie umieścić nadruk?

Popularne metody zdobienia ceramiki reklamowej zachwycają na każdym kroku, a to za sprawą mnogości oryginalnych rozwiązań, które są u nas dostępne. Nadruk możemy umieścić w centralnej części naczynia, wewnątrz kubka lub na rantach i cieszyć się nietuzinkowym designem. Bez względu na to czy wybierzecie filiżanki reklamowe, czy klasyczne kubki szklane z logo – zaawansowane technologie pozwolą wam uzyskać efekt wprost nie do podrobienia. O czym zatem pamiętać, projektując szkło reklamowe? Wybrana metoda zdobienia nie może ścierać się pod wpływem wysokiej temperatury lub częstego użytkowania. Szkło gastronomiczne wypada świetnie w połączeniu z kalkomanią organiczną, Sensitive Touch oraz drukiem bezpośrednim. Technologie te – choć różnią się sposobem nanoszenia nadruków, niewątpliwie nadają naczyniu ekskluzywny charakter, którego nikt nie przeoczy. 

Zaprojektowane zgodnie z waszymi potrzebami, a zarazem nawiązujące do charakteru prowadzonej działalności kubki z logo to gwarancja wielu korzyści.