Zakres obowiązków :
- Budowanie długofalowych relacji ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
- Realizacji planów sprzedaży,
- Przygotowywanie ofert dla klientów krajowych i zagranicznych oraz aktywne pozyskiwanie zamówień.
- Nadzór nad przebiegiem realizacji zamówień,
- Współpraca z dostawcami i importerami.
Oczekiwania:
- Min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów z sektora B2B. Znajomość branży gadżetów reklamowych będzie ogromnym atutem.
- Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację.
- Orientacja na osiąganie stawianych celów,
- Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne,
- Umiejętność budowania relacji z klientami
- Samodzielność w działaniu, skrupulatności oraz umiejętność organizacji swojej pracy
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Kreatywności
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość MS-Office,
- Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy:
- Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę po okresie próbnym ( 3 miesiące )
- Możliwość współpracy z największymi krajowymi i międzynarodowymi korporacjami.
- Wynagrodzenie : podstawa + jasny system prowizyjny, oparty na wynikach. Dodatkowo premie świąteczne, oraz premie uznaniowe.
- Szkolenia
- Praca stacjonarna w komfortowych warunkach.
- Laptop i telefon służbowy.
Nie czekaj aż ktoś Cię wyprzedzi i wyślij swoje CV już teraz, nie zapominając o tym, żeby dołączyć swoje zdjęcia oraz taką oto klauzulę : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w SIDE Agencja Remigiusz Gremlik z siedzibą w Słupnie (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).