Na jakie okazje mogą się sprawdzić kubki z nadrukiem?

W dobie mnogości rozwiązań wcale nie tak łatwo jest znaleźć trafiony prezent. Zazwyczaj poszukujemy czegoś praktycznego i funkcjonalnego, uwzględniając przy tym indywidualne preferencje osoby obdarowanej. Nam na myśl od razu przychodzą unikatowe kubki z nadrukiem. Są proste, lecz wcale nie gorsze od drogich upominków. W związku z tym postanowiliśmy przyjrzeć się im bliżej i sprawdzić, jak można wykorzystać kubki reklamowe w promocji marki.

Kubek z nadrukiem – wszystko, co musisz wiedzieć o metodach zdobienia kubków

Kubek to podstawowy element wyposażenia każdej kuchni. Nic więc dziwnego, że firmy coraz chętniej wykorzystują go w formie prezentu dla kontrahenta. Popularne metody zdobienia kubków reklamowych pozwalają obecnie odmienić najzwyklejsze naczynie w coś niesamowitego i tym sposobem generować ogromne korzyści. Nie chodzi nam wyłącznie o zyski finansowe! Kubki z nadrukiem wbrew pozorom mogą przyczynić się do budowania pozytywnej atmosfery wokół marki oraz tworzenia zaufanej społeczności. Wręczony kontrahentowi lub pracownikowi drobiazg z czasem zacznie samoistnie pracować na waszą markę, a to wszystko stosunkowo niskim kosztem. Zanim jednak będzie można mówić o korzyściach płynących z wykorzystania gadżetów reklamowych w promocji marki, trzeba zastanowić się, jak zaprojektować nowe kubki reklamowe. Do najpopularniejszych technik ich zdobienia należy Art Print, Magic Mug, kalkomania ceramiczna i kalkomania organiczna, Hydrocolor oraz Sensitive Touch. Metody te – choć dają inny efekt, pozwalają wydobyć ze zwykłego naczynia wszystko, co najlepsze. Zaprojektowane zgodnie z waszymi preferencjami, a jednocześnie nawiązujące do identyfikacji wizualnej marki, stanowią niezastąpiony nośnik reklamy. Pozostaje jeszcze tylko jedna kwestia, o jakiej zdajemy się niekiedy zapominać. Jak wykorzystać kubki reklamowe? Oto kilka głównych sposobów!

Kubek z logo – prezent dla pracownika i kontrahenta

Często popełnianym przez mniejsze i większe firmy błędem jest inwestycja w gadżety reklamowe, które w późniejszym czasie nie zostaną wykorzystane w odpowiedni sposób. Raczej nie musimy wspominać, że jest to strata czasu i pieniędzy, nieprawdaż? Otóż nowe kubki z logo warto najpierw wykorzystać wewnątrz firmy. W końcu na wizerunek marki mają wpływ również jej pracownicy. Stąd też pragniemy zwrócić uwagę na aspekt, jakim jest docenienie lojalnych pracowników i wręczenie im wyjątkowego gadżetu. Może być to kubek Magic Mug lub kubek wykonany metodą Cristal Touch. Ważne, aby jego wykonanie nie pozostawiało wiele do życzenia. Wówczas wasi pracownicy uzyskają szansę, by stać się ambasadorami marki, co przełoży się na ogólny wzrost rozpoznawalności firmy. Czy musi być okazja, aby podarować kubek z nadrukiem pracownikowi? Niekoniecznie. Nowy gadżet z logo można śmiało podarować w ramach podziękowania za trud włożony w rozwój przedsiębiorstwa. Jeżeli jednak szukacie lepszego pretekstu do wręczenia upominku, wykorzystajcie nadchodzące urodziny czy imieniny. Sytuacja nie inaczej wygląda, jeśli mowa o kontrahentach. Oni również powinny poczuć się ważni!

Wydarzenia branżowe – konferencje i targi pracy

Organizowane niebawem wydarzenie branżowe to świetna okazja, by zaprezentować swoje usługi otoczeniu zewnętrznemu. Postarajcie się wykorzystać ten czas, jak najlepiej, dzięki czemu potencjalni odbiorcy zobaczą, że to właśnie wasza marka jest tą, z której oferty warto skorzystać. Wybrane upominki firmowe dobrze byłoby umieścić na stanowisku w widocznym miejscu tak, aby z daleka stały się obiektem zainteresowania. Wówczas nie pozostanie wam nic innego, jak zainicjować rozmowę z potencjalnym klientem i trochę opowiedzieć mu o tym, czym zajmujecie się na co dzień. Na koniec wystarczy wręczyć kubek z nadrukiem i pozostawić rozmówcy pole do namysłu. Podarowany gadżet nie tylko wywoła uśmiech na jego twarzy, lecz także sprawi, że klient nie zapomni o waszej marce.

Takie małe gesty są naprawdę cenne. Możecie mieć pewność, że przemyślane gadżety reklamowe skutecznie przyczynią się do rozwoju przedsiębiorstwa.