Kubki z logo jako element employer brandingu
Skuteczna promocja marki zakłada coś więcej aniżeli tylko pozyskiwanie nowych klientów. Składa się na nią szereg dobrze przemyślanych działań marketingowych, które pozwalają podtrzymać wartościowe relacje biznesowe, zbudować zaufaną społeczność wokół marki i przyczynić się do pozytywnego odbioru na rynku. Nie bez powodu zatem gadżety reklamowe stanowią kluczowy element employer brandingu. Są tanie i skuteczne, a przy tym niosą multum korzyści w procesie rozwijania marki. Wobec tego zdecydowaliśmy się wziąć pod lupę kubki reklamowe i podpowiedzieć wam, jak skutecznie zbudować wizerunek firmy, która w oczach klientów i pracowników jest miejscem przyjaznym w świecie biznesu. Zobaczcie!
Kubek z logo a employer branding – główne korzyści
Employer branding, najogólniej mówiąc, polega na kreowaniu pożądanego na rynku wizerunku pracodawcy oraz marki w oczach obecnych i przyszłych pracowników, potencjalnych klientów bądź pozostałych odbiorców, którzy być może w przyszłości także skorzystają z oferowanych usług. Działania te mogą przybrać charakter wewnętrzny lub zewnętrzny, dzięki czemu możliwe jest dotarcie do różnych grup. Niewątpliwie employer branding – oczywiście, o ile dobrze przemyślany – przyczynia się do budowania pozytywnych konotacji z marką, który prowadzą natomiast do konkretnych zachowań. Pracownicy, którym oferowane są programy rozwojowe tudzież systemy motywacyjne, zapewne poczują się docenieni, a tym samym będą chętniej rozmawiali o miejscu swojej pracy. Przyszli kontrahenci i klienci, do których skierowany jest employer branding zewnętrzny, zobaczą natomiast, że dana firma jest warta zaufania.
Zapewne teraz zastanawiacie się, jaki to ma związek z inwestycją w gadżety reklamowe. Kryją one w sobie niesamowity potencjał – są skuteczne, niosą korzyści finansowe i wizerunkowe, a przy tym wpływają na pozycję marki. Dobry gadżet w długofalowej perspektywie pozwala zatem zwiększyć jej rozpoznawalność i ułatwić dotarcie do nowych odbiorców. Nie bez znaczenia pozostaje jednak wybór idealnego upominku biznesowego.
Kubki reklamowe – czyli jak skutecznie wypromować markę?
Gdyby jeszcze kilkanaście lat temu ktoś powiedział nam, że ceramika reklamowa zrobi taką furorę w świecie biznesu, prawdopodobnie nawet byśmy temu nie uwierzyli. Dziś natomiast stanowi ona najszybszy sposób, by wyróżnić firmę oraz oferowane przez nią usługi wśród silnej konkurencji. Pojawia się w tym momencie kluczowe pytanie – Jakie kubki reklamowe wybrać? Warto najpierw zastanowić się, jaki efekt pragniecie osiągnąć i do kogo tak naprawdę pragniecie dotrzeć. Kubki z nadrukiem wbrew pozorom różnią się od siebie nie tylko kształtem! Popularne metody zdobienia kubków reklamowych umożliwiają bowiem wydobycie z tak zwyczajnego gadżetu nietuzinkowy, a wręcz ekskluzywny charakter.
Przy projektowaniu ceramiki reklamowej wybierzcie technologię, która nie tylko wam, ale również waszym klientom przypadnie do gustu. Nadruk Multicolor pozwala zabarwić wewnętrzną powierzchnię naczynia, przy czym kubki z nadrukiem Art Print wyróżnia niemal fotograficzna jakość nadruku. Sensitive Touch, czyli dokładne piaskowanie powierzchni w celu uzyskania efektu wklęsłego zdobienia, pięknie komponuje się z delikatnymi kryształkami, wykonanymi metodą Cristal Touch.
Grawer laserowy zapewnia natomiast najwyższą precyzję wykonania, to jednak może zostać wykorzystany wyłącznie w przypadku metalowych tudzież silikonowych elementów. Jeśli zaś pragniecie zaskoczyć klienta czymś nieoczywistym, postawcie na kubki Magic Mug. Oryginalny nadruk ukaże się dopiero pod wpływem ciepła. Jest z czego wybierać!
Jak wykorzystać kubki z logo?
Profesjonalne podejście do pracowników, klientów czy kontrahentów to klucz do sukcesu. To w końcu oni tworzą markę, co oznacza, że warto zadbać o ich samopoczucie i nastawienie względem dalszej współpracy. Kubki z logo możecie zatem wykorzystać w formie drobnego upominku w ramach nadchodzących urodzin czy podziękowania za dotychczas włożony trud w rozwój marki. Każda okazja jest dobra, żeby sprawić przyjemność drugiej osobie, a przecież wszyscy uwielbiamy dostawać funkcjonalne i użyteczne gadżety. Wysokiej jakości kubki reklamowe właśnie takie są! Jako przedmiot codziennego użytku, mogą pełnić funkcję promocyjną i przyczynić się do budowania pozytywnego PR marki i pracodawcy.
Ciekawym pomysłem są również targi pracy lub branżowe konferencje. Nowy kubek z logo to dobry pretekst, żeby rozpocząć rozmowę z potencjalnym klientem. Miejcie to na uwadze i porzućcie myśl o niskiej jakości prezentach, które przyniosą daleki od pożądanego rezultat.