Kubki reklamowe dla wybranych - jak budować prestiż marki?
Kubki reklamowe dla wybranych - jak budować prestiż marki?
O budowaniu wizerunku marki z wykorzystaniem kubków reklamowych pisaliśmy już w poprzednich naszych wpisach. Wspominaliśmy też o tym jak ceramika reklamowa wspiera marketing oraz podaliśmy statystyki potwierdzające te informacje.
Tym razem podpowiemy, jak z kubków reklamowych uczynić elitarne gadżety, wzmacniające lojalność klientów.
Statystyki dotyczące kubków z nadrukiem – część I
Buzz marketing z wykorzystaniem kubków reklamowych – to może się udać
Ceramika reklamowa w marketingu bezpośrednim – jak ją wykorzystać?
Budowanie wizerunku marki – jak zrobić to właściwie?
Unikatowość pożądana
Kubki reklamowe różnią się od siebie zwykle kolorystyką i umieszczaną na nich grafiką. To zwykle walory, które je od siebie odróżniają. Rzadko wyróżniają się niespotykanym kształtem. Wynika to z tego, że choć mamy do wyboru przynajmniej kilkanaście różnych kreacji, to są one najczęściej dostępne w katalogu większości dostawców gadżetów reklamowych. Jak więc wyróżnić kubki reklamowe wybierane dla naszej własnej marki i mieć pewność, że nikt inny na rynku nie będzie miał w swoich zasobach identycznego wzoru? Nic prostszego – wystarczy zaprojektować własny kształt kubka reklamowego. Nie oznacza to od razu, że zanim złożymy odpowiednie zamówienie, musimy poznać tajniki projektowania ceramiki reklamowej, a wraz zamówieniem podać pełną specyfikację. Projektowanie własnego wzoru kubka reklamowego powinniśmy zacząć od kontaktu z dystrybutorem i to z nim ustalić wszystkie szczegóły. Zaprezentować nasz pomysł i oczekiwania, a także rolę, jaka taki kubek ma spełniać. Dystrybutor poda nam wówczas możliwości wykonania indywidualnego projektu, a do realizacji przejdzie w momencie, gdy uda się dopiąć szczegóły.
Unikatowe kubki z logo!
Chcesz zaprojektować własny, niepowtarzalny i wyjątkowy kubek reklamowy?
Własny projekt kubków reklamowych – po co go robić?
Niektórzy mogą zadać pytanie „po co robić własny projekt kubka reklamowego, skoro wystarczy spersonalizować go grafiką i tym samym obniżyć koszty produkcji?”. Odpowiedź jest równie prosta, co powyżej. Klienci lubią czuć się wyróżnieni i wyjątkowi. Lubią posiadać produkty wyjątkowe i unikatowe, lubią kolekcjonować edycje limitowane. Kubki reklamowe w limitowanym wydaniu mogą posłużyć za gadżety firmowe wręczane tylko klientom, których chcemy wyróżnić. Takim, którzy w programie lojalnościowym zdobyli odpowiednia liczbę punktów lub są z nami od wielu lat. Możemy je tez wykorzystać jako promocję nowej usługi czy nagrodę w konkursie. Możliwości jest tyle, ile będziemy mieć na nie pomysłów. Niewątpliwie jednak, wyróżnianie klienta poprzez wręczanie mu czegoś, czego z całą pewnością nie posiada nikt inny, wzmocni jego lojalność i pozytywny odbiór naszej marki, czyniąc ją wyjątkową.