Jaki kubek reklamowy wybrać – przewodnik dla niezdecydowanych
W swojej ofercie posiadamy szeroki wybór kubków reklamowych. Wielce prawdopodobne jest to, że będziecie się głowić nad tym, który model należy wybrać. Odpowiedź jest jedna: to zależy. Od czego może zależeć taki wybór? A od tego, komu wręczamy kubek, czy jest to nowy bardzo ważny kontrahent, z którym planujemy współpracować przez wiele lat, czy może taki, który jest dla nas ważny, ale nie kluczowy. Wybór takiego prezentu również zależy od okazji, inny kubek podarujemy w momencie Świąt Bożego Narodzenia, a inny z okazji urodzin. Żeby jednak chociaż w minimalnym stopniu pomóc Wam, wybrać odpowiedni kubek do konkretnego kontrahenta, stworzyliśmy ten artykuł. Zapraszamy do lektury.
Kluczowy kontrahent – kubek CEZAR
Kluczowi kontrahenci, czyli tacy, na których najbardziej nam zależy. Mogą oni być nowi lub tacy, z którymi już jakiś czas współpracujemy – o nich szczególnie należy dbać, aby podtrzymywać relację na wysokim poziomie. Kluczowi klienci powinni dostać od nas kubek przede wszystkim stylowy i porządny, który będzie symbolem naszej więzi.
Wielce niewskazane byłoby podarować takiemu klientowi zwykły biały kubek z logo. Proponujemy kubek CEZAR z naszej oferty, który jest w dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych – czarnym i białym. Oba kubki mają print marmurkowy i są zakończone złotym obramowaniem, dzięki czemu kubek jest niezwykle elegancki.
Kontrahent ważny, ale nie najważniejszy – kubek HANDY lub kubek SKY
Mówimy tu o klientach, którzy są dla nas istotni, ale nie są nie do zastąpienia. Oczywiście tak jak w przypadku kluczowych kontrahentów, bardzo ważne jest podtrzymywanie dobrej relacji z nimi. Dlatego nie powinniśmy o nich zapominać. Dobrym kubkiem, który w żaden sposób nie urazi, będzie prosty kubek HANDY lub bardziej elegancki kubek SKY, który jest dostępny w dwóch wariantach pojemnościowych – 270 i 420 ml.
Kontrahent okolicznościowy – kubek ANNA lub AIDA
Czasami mamy oczywiście do czynienia z kontrahentami okolicznościowymi, z którymi podejmujemy się zorganizowania jakiegoś eventu. W takim wypadku, gdy współpraca jest krótka, ale intensywna, dobrze jest obdarować klienta podarunkiem, który będzie symbolem owocnej współpracy i pozostawi miłe wspomnienie, które może być decydujące w momencie, gdy taki kontrahent będzie polecał firmę z naszej branży komuś znajomemu. W takim wypadku sprawdzą się najprostsze kubki, na przykład prosty i wygodny kubek ANNA czy bardziej wymyślny kubek AIDA.
Kontrahent zagraniczny – kubek magiczny Magic Mug
Jeżeli współpracujemy albo chcemy współpracować z klientami zagranicznymi, to dobrze jest ich czymś zaskoczyć. W takim wypadku idealny będzie kubek magiczny, czyli zmieniający kolor pod wpływem temperatury. Kontrahent nie będzie wiedział, co tak naprawdę kryje ten kubek, dopóki z niego nie skorzysta.
Pozytywne zaskoczenia takie jak to będą pomoce w kreowaniu pozytywnych skojarzeń z naszą firmą, dzięki czemu możemy liczyć na dobrze układającą się współpracę. W naszej ofercie znajdują się kubki Magic Mug oraz Magic Mat, które są dodatkowo matowe, dzięki czemu zyskują jeszcze bardziej pod względem walorów estetycznych.
Wybór kubka reklamowego dla danego kontrahenta może przysporzyć wiele trudności. Mamy nadzieję, że z naszym poradnikiem uda Wam się wybrać ten odpowiedni.