Jaka technika nadruków podbiła serca klientów?

Przemyślany kubek z nadrukiem potrafi niekiedy przynieść więcej korzyści aniżeli płatna kampania reklamowa w social mediach. Aby jednak mogło to mieć miejsce, tak ważna jest znajomość rynku oraz potrzeb grupy, do której planujemy dotrzeć. W przypadku kubków reklamowych liczy się także świetny pomysł i właśnie dlatego pragniemy przedstawić wam 4 najpopularniejsze techniki zdobienia, które zachwyciły klientów. Zobaczcie, jak zaprojektować kubki reklamowe!

Magic Mug

Magiczne kubki z nadrukiem w krótkim czasie podbiły serca klientów, a wszystko to za sprawą ponadczasowej technologii, jaka jest wykorzystywana do ich produkcji. Być może część z was doskonale je zna. Jeżeli nie, już spieszymy z pomocą. Kubki Magic charakteryzują się dość nietypowym nadrukiem, który pojawia się pod wpływem wysokiej temperatury. Warstwa wierzchnia to warstwa znikająca. Spodnia natomiast jest nadrukiem docelowym i to właśnie na niej możemy umieścić dowolną grafikę. Tajemniczy charakter sprawia, że kubki firmowe wykonane tą metodą stanowią prawdopodobnie najlepszy z możliwych wyborów. Zachwycą waszych klientów i pozwolą zmienić zwykły gadżet w coś niesamowitego. Magic Mug możecie także zaprojektować w wersji Matt.

Hand Made

Kto powiedział, że wasze nowe kubki z logo muszą zostać w całości pokryte nadrukiem? No właśnie! Ciekawym rozwiązaniem jest zdobienie dodatkowe – Hand Made. Metoda ta polega na ręcznym malowaniu rantów powierzchni ceramiki reklamowej farbami ceramicznymi, co jest nieosiągalne dla pozostałych technologii. Hand Made to bowiem idealna propozycja dla miłośników minimalizmu. Delikatne zdobienie na kubku nada naczyniu wyjątkowy charakter, a jednocześnie może być świetnym uzupełnieniem każdej innej metody zdobienia kubków reklamowych. Czy warto zdecydować się na to rozwiązanie? Oczywiście, że tak!

Cristal Touch

Marzy wam się niezwykle ekskluzywny charakter nowych gadżetów reklamowych? Co zatem powiecie na Cristal Touch? Ta na pozór zwyczajna technika zdobienia kubków polega na nanoszeniu gustownych kryształków na powierzchnię ceramiki z użyciem specjalnego kleju, który zapewnia bardzo dużą wytrzymałość. Nowy kubek z logo z pewnością zrobi wrażenie na klientach, a to zaś niewątpliwie przyczyni się do rozwoju marki. Aby jednak nie było zbyt nudno, możecie zdecydować się na dodatkową technikę Sensitive Touch. Wklęsły efekt uzyskany poprzez piaskowanie powierzchni ceramiki jest unikatowy, a jednocześnie cechuje się wysoką precyzją. W duecie z ozdobnymi kryształkami zaprezentuje się po prostu stylowo.

Grawer laserowy

Metoda grawerowania laserem tylko na pozór niczym nie wyróżnia się na tle pozostałych technik. Charakteryzuje się doskonałym wykonaniem i wysoką precyzją nadruku. Jedynym ograniczeniem jest miejsce nadruku. Otóż grawer laserowy może zostać wykonany wyłącznie na metalowych bądź plastikowych elementach kubków termicznych. To jednak nie oznacza, iż warto go pomijać. Wręcz przeciwnie! Termiczne kubki z nadrukiem to bardzo popularne rozwiązanie zwłaszcza na prezent dla klienta w okresie jesienno-zimowym. Wysokiej jakości kubek utrzyma temperaturę herbaty przez długi czas, a klient jeszcze niejednokrotnie skorzysta z waszych usług.

Jakie kubki z nadrukiem wybrać?

Wskazane powyżej metody zdobienia kubków reklamowych to nie jedyne dostępne możliwości. Możecie także postawić na druk bezpośredni czy Art Print i cieszyć się unikatowym designem. Jedno jest pewne – przemyślany i dopasowany do odbiorców kubek z logo to gwarancja niesamowitych korzyści. Z jednej strony przyczyni się do budowania pozytywnego wizerunku marki, z drugiej natomiast wpłynie na jej rozpoznawalność i generowane dotychczas zyski. Nie bez powodu tak wiele mniejszych i większych firm nieustannie decyduje się na inwestycję w reklamowe gadżety. Są nie tylko funkcjonalne, ale również niebywale przydatne w procesie budowania i rozwijania marki. O tym musicie przekonać się sami! Wasze nowe kubki reklamowe kryją w sobie ogromny potencjał, a wam nie pozostanie nic innego, jak wydobyć z nich wszystko, co najlepsze.