Jak skutecznie wykorzystać gadżety reklamowe?

Inwestycja w wysokiej jakości kubki z nadrukiem czy filiżanki reklamowe to tani i skuteczny sposób na promocję marki. Aby jednak przyniosły one oczekiwane rezultaty, należy dobrze przemyśleć strategię marketingową firmy i wdrożyć konkretny plan działania. Zobaczcie sami, czym kierować się przy wyborze gadżetów oraz jak skutecznie je wykorzystać.

Jak wybrać gadżety reklamowe?

Bardzo często spotykamy się z zapytaniem, jakie gadżety reklamowe wybrać. Klasyczne kubki z nadrukiem, a może kubki Magic? Kolorowe smycze czy gadżety elektroniczne? Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na wysokiej jakości upominki z logo zaczęły powstawać coraz to nowsze i lepsze rozwiązania, a to zaś nie ułatwia podjęcia dobrej decyzji. Firmy dwoją się i troją, a efektów niekiedy brak. Wykorzystane w nieprawidłowy sposób gadżety reklamowe często skutkują niepowodzeniem biznesu.Otóż tak ważny jest wybór odpowiednich upominków, które nie tylko będą cechowały się doskonałym wykonaniem, a także będą nawiązywały do marki oraz wartości, jakie za nią stoją. Niekiedy to właśnie uwielbiane przez klientów kubki z nadrukiem przyniosą lepsze efekty aniżeli drogi kosz prezentowy. Kluczowa w tym wypadku jest znajomość potrzeb oraz oczekiwań klientów, a także umiejętność wykorzystania gadżetów. W związku z tym pragniemy przedstawić wam 4 możliwości wykorzystania firmowych upominków z logo.

Wydarzenia branżowe

Targi pracy i konferencje stanowią doskonałą przestrzeń dla skutecznej promocji marki, lecz o tym przekonywać was chyba nie musimy, nieprawdaż? Wszelkiego rodzaju wydarzenia branżowe pozwolą wam zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów oraz zwiększyć rozpoznawalność marki. Jak wykorzystać kubki z logo w trakcie wydarzenia branżowego? W tym wypadku macie dwie możliwości. Możecie zarówno rozdawać gadżety reklamowe osobom uczestniczącym w targach, jak i potraktować je jako główny element waszego stanowiska. Co istotne, gadżety reklamowe należy dopasować do charakteru wydarzenia!

Sprzedaż pośrednia i bezpośrednia

W zależności od profilu waszej firmy oraz oferowanych przez nią usług mogą sprawdzić się inne rozwiązania. Co mamy na myśli? Jeżeli prowadzicie sprzedaż bezpośrednią, tym samym zatrudniacie specjalistę ds. handlowych, wówczas nie pozostaje nic innego, jak zainwestować w wysokiej jakości gadżety firmowe. Klient z pewnością zapamięta markę, a wręczona mu w trakcie spotkania oferta wraz z drobnym upominkiem pozwoli ocieplić wasz wizerunek. W przypadku sprzedaży pośredniej możecie dołączyć gadżet reklamowy pod postacią długopisu lub słodyczy reklamowych do zamówienia. Klienci uwielbiają takie drobiazgi!

Wydarzenia firmowe

Niestety wielu przedsiębiorców wciąż popełnia ten sam błąd, rezygnując jednocześnie z wykorzystywania upominków z logo wewnątrz firmy. Niesłusznie! Wydarzenia firmowe, w tym właśnie urodziny pracownika czy zbliżające się święta to zawsze dobra okazja, aby podarować wyjątkowy upominek. Celebrowanie firmowych sukcesów wpłynie pozytywnie na zaangażowanie pracowników oraz ich motywację do podejmowania kolejnych wyzwań. Pracownicy również muszą czuć się docenieni! To oni tworzą waszą markę, co więcej - odpowiadają za wspólne osiągnięcia zawodowe i nie tylko. Pamiętajcie o tym!

Upominek dla kontrahenta

Firmowe gadżety - filiżanki reklamowe czy ekologiczne długopisy, możecie również śmiało wykorzystać jako prezent dla wyjątkowego kontrahenta. Jeżeli udało wam się podpisać kolejny kontrakt lub z sukcesem zakończyć współpracę, warto zwieńczyć tę chwilę poprzez podarowanie klientowi upominku. Oczywiście należy wziąć pod uwagę rangę współpracy oraz indywidualne preferencje klienta. Gustowne filiżanki reklamowe czy wieczne pióro z personalizowaną dedykacją sprawdzą się wprost rewelacyjnie w ramach podziękowania za owocną współpracę. Możecie być tego pewni!Doskonale opracowana strategia marketingowa to klucz do sukcesu. Umiejętnie wykorzystane gadżety reklamowe z logo pozwolą wam natomiast generować niesamowite zyski i obserwować rozwój marki.