Jak dbać o kubki firmowe, aby długo służyły?

Każdy przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę, że to właśnie reklama jest dźwignią handlu. Kluczowym jest, aby zainwestować odpowiednią ilość środków finansowych w stworzenie wyjątkowej, skutecznej strategii marketingowej. Najlepszym rozwiązaniem będzie powierzenie tego doświadczonym profesjonalistom, którzy zajmą się wdrożeniem planu opracowanego na podstawie specyfiki działalności firmy, jej celów biznesowych. Warto skorzystać z różnych metod promocji, łącznie z gadżetami reklamowymi. Nie muszą być one drogie, aby spełniały swoją funkcję, świetnym przykładem są kubki firmowe.

Dlaczego warto zainwestować w gadżety firmowe?

Firma, która pragnie się rozwijać, potrzebuje różnorodnych narzędzi marketingowych. Mówi się, że w dzisiejszych czasach najważniejsza jest reklama online, ale czy aby na pewno tylko ona? Korzystanie z różnych, dostępnych metod promocji wiąże się z poniesieniem mniejszych lub większych kosztów, ale nie muszą one być obciążające i nadwyrężające budżetu firmy. Relatywnie tanim i skutecznym rozwiązaniem są kubki z nadrukiem. W przypadku zamówienia hurtowego cena jest naprawdę atrakcyjna. Na takie rozwiązanie może sobie pozwolić nawet mała czy nowa firma. Jest wiele korzyści, które płyną z wykorzystania tego typu gadżetów do promocji firmy. Warto się z nimi dokładnie zapoznać. Każdy z nas lubi otrzymywać estetyczne, dobrej jakości, praktyczne upominki. 

Kubki reklamowe mogą być wręczane zarówno stałym, jak i potencjalnym klientom. To doskonała opcja także w przypadku kontrahentów i partnerów biznesowych. Konsumenci są niezwykle wyczuleni na reklamę masową. Jeśli jest nachalna, to działa wręcz zniechęcająco, ma negatywny wpływ na wizerunek marki. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie wykorzystanie gadżetów reklamowych do wchodzenia w bezpośredni kontakt z odbiorcą, budowania pozytywnych relacji, zaufania i lojalności.

Czy nadruki na kubkach to dobry pomysł?

Kubki ze specjalnymi etykietami to świetny sposób na promocję Twojej firmy. Są one tak popularne, gdyż to jeden z niewielu sposobów na umieszczenie logo i wiadomości na przedmiotach, które są używane niemal codziennie. Możesz je wykorzystać zarówno do budowania świadomości marki, jak i zwiększania sprzedaży swoich artykułów lub usług. Aby kubek promocyjny był skutecznym narzędziem marketingowym, musi być umieszczony w widocznym, dostępnym dla potencjalnych klientów miejscu. Złe umiejscowienie może sprawić, że kubek z logo zniknie w morzu innych artykułów promocyjnych. Aby zoptymalizować kampanię, umieść go w miejscu, w którym pracownik lub klient będzie go widział codziennie, a przynajmniej często – przy stanowisku z kawą, w sali konferencyjnej lub na biurku w pobliżu wejścia.

Dlaczego kubki z logo są tak popularne?

Powodów, dla których klienci uwielbiają kubki z logo firmy jest wiele. Po pierwsze każdy lubi wypić napój z ładnego naczynia. Szczególnie jeśli służy na długi czas, a druk się nie ściera. W porównaniu z tanimi zamiennikami solidne kubki z logo mają dużą odporność, co sprawia, że są idealne do utrzymywania ciepła gorących napojów przez dłuższy czas. 

Są one doskonałym prezentem nie tylko dla klientów, ale też pracowników, którzy chcą cieszyć się miłą chwilą przy ciepłej kawie lub herbacie każdego dnia. 

Jak dbać o kubki ceramiczne? 

Większość nowoczesnych kubków ceramicznych można myć w zmywarce, ponieważ materiały, z których się je wytwarza są bardzo odporne na różnorodne temperatury i substancje chemiczne. Jednak zanim włożysz po raz pierwszy swój ulubiony komplet, sprawdź czy jest przystosowany do takiego mycia. Jeśli tak, pamiętaj tylko, by ustawić program z niską temperaturą. Po każdym myciu w zmywarce warto sprawdzić czy kubki ceramiczne nie mają żadnych uszkodzeń i nie pojawiły się pęknięcia. Jeśli tak, myj takie kubki ceramiczne wyłącznie ręcznie, z pomocą wody, miękkiej gąbki i odrobiny płynu do mycia naczyń.