Hydrocolor a multicolor - co wybrać

Która technika zdobienia ceramiki reklamowej jest najlepsza? Czym jest Hydrocolor, a czym Multicolor? Czym różnią się obie techniki i dlaczego stanowią jedne z najczęściej wybieranych technik zdobienia kubków reklamowych? Jako liderzy na rynku w zakresie tworzenia najwyższej jakości ceramiki reklamowej, doskonale zdajemy sobie sprawę, jak niekiedy trudno wybrać odpowiednią technikę zdobienia... Przychodzimy z pomocą! W niniejszym artykule podpowiemy, jaką technikę warto wybrać!

Kubki reklamowe a techniki zdobienia

Ceramika reklamowa od wielu lat stanowi jedną z tańszych, a zarazem najskuteczniejszych form promocji marki. Inwestując w gadżety reklamowe, w tym właśnie kufle z nadrukiem, filiżanki reklamowe czy kubki z logo, firmy mogą liczyć na ogromne korzyści. Mamy świadomość, jak dużą siłę mają biznesowe upominki i pragniemy dzielić się z Państwem zdobywaną latami wiedzą... Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii istnieje możliwość tworzenia gadżetów, które są nie tylko trwałe, lecz także atrakcyjne wizualnie. Szeroki dostęp do technik zdobienia sprawił, że nie tak łatwo jest zdecydować się na konkretną metodę. Dlatego też postanowiliśmy pokrótce przedstawić jedne z najczęściej wybieranych metod – Hydrocolor oraz Multicolor. Co musisz wiedzieć, jeszcze zanim zdecydujesz się na jedną z nich?

Hydrocolor – czym jest?

Technologia Hydrocolor daje szerokie spektrum możliwości. Jako jedna z częściej wybieranych metod zdobienia ceramiki reklamowej pozwala na tworzenie oryginalnych projektów oraz zachowanie intensywności barw. Hydrocolor polega na natryskowym, naszkliwnym barwieniu na dowolny kolor Pantone zewnętrznej powierzchni wybranego produktu. Dlaczego technika Hydrocolor to doskonały wybór? Pozwala na mechaniczne barwienie kubków, dzięki czemu każda sztuka jest wykonana z najwyższą precyzją. Dostępne u nas warianty kolorów - błyszczące, matowe, metaliczne, neonowe, lustrzane, nadadzą zwykłemu kubkowi reklamowemu niezwykłego charakteru.

Zalety techniki Hydrocolor

Sensitive Touch, kalkomania organiczna, kalkomania ceramiczna... Hydrocolor możemy łączyć z różnymi technikami zdobienia i stworzyć coś niebanalnego. Kubki reklamowe to doskonały nośnik reklamy, który nie tylko wpłynie pozytywnie na odbiór marki, lecz także wyróżni cię na tle firm konkurencyjnych. Co więcej, technika ta jest odporna na zmywanie w zmywarce, a wykonanie skomplikowanych wzorów nie będzie stanowiło żadnych trudności.

Multicolor – co warto wiedzieć?

Multicolor i Hydrocolor to odmienne, a zarazem bardzo podobne techniki zdobienia kubków reklamowych. Natryskowe, naszkliwne barwienie wewnętrznej powierzchni to właśnie Multicolor. Technologia ta dostępna jest w aż kilkunastu wariantach kolorystycznych, tym samym charakteryzuje się wysoką odpornością na uszkodzenia mechaniczne. Barwienie kubków od wewnątrz nadaje im niesamowitego charakteru, będąc przy tym tanią i skuteczną formą reklamy.

Hydrocolor a Multicolor - różnice

Hydrocolor i Multicolor jako techniki zdobienia ceramiki reklamowej polegają na naszkliwnym i natryskowym barwieniu produktów. Niemniej jednak to właśnie Hydrocolor daje nam o wiele więcej możliwości. Technika Multikolor jest dostępna wyłącznie na kilku wybranych fasonach kubków i filiżanek reklamowych, a ze względu na specyfikę procesu produkcyjnego na niektórych produktach może uwydatnić się niewidoczna wcześniej faktura szkliwa.

Kubki reklamowe – dlaczego warto?

Najczęściej wykorzystywanymi przez małe, jak i duże firmy gadżetami reklamowymi są właśnie kubki z nadrukiem. Są one obecne w marketingu internetowym już od dawien dawna i to z pewnością nie ulegnie żadnym zmianom. Skuteczność kubków reklamowych mówi sama za siebie... Stąd też kładziemy nacisk na stosowanie innowacyjnych technik zdobienia. Zwykły kubek reklamowy w kilka chwil może stać się czymś niezwykłym... Potraktuj gadżety reklamowe jako długofalową inwestycją i obserwuj pierwsze rezultaty!