Gadżety reklamowe na nowy rok - poznaj nasze propozycje

Moda i trendy obowiązują niemal we wszystkich branżach – i rynek gadżetów reklamowych nie jest tutaj wyjątkiem. Właściwie to jeden z tych obszarów, w których podążanie za upodobaniami klientów jest szczególnie ważne. Rolą gratisu jest przecież zaciekawienie odbiorcy, zdobycie jego uwagi, podziwu a nawet lojalności. To, czy trafimy w czyjś gust, może zatem bezpośrednio przełożyć się na wyniki sprzedaży. Wśród gadżetów reklamowych istnieją zarówno sezonowe nowinki (które są świetne na już ale szybko się dezaktualizują), jak i prezentowe evergreeny, które cieszą się uznaniem i popularnością od ponad dekady. Mamy dla ciebie kilka propozycji z obu tych grup. To w te właśnie gadżety warto inwestować w 2025 roku!

Kubki reklamowe – co jest na topie?

Wśród najczęściej wręczanych prezentów od wielu lat znajdują się kubki logowane. Jeśli się trochę zastanowić, nie ma w tym niczego zaskakującego. Kubek daje dużą możliwość ekspresji – zmieści się na nim całkiem spora grafika. Jest przydatny i istnieje spora szansa, że będzie użytkowany na bieżąco. Jeśli dobrze wybierzemy model i wzór, możemy otrzymać produkt bardzo ciekawy pod względem estetycznym. W nowym roku stawiaj przede wszystkim na kubki nietypowe. Wybieraj te o kształcie innym niż standardowy albo zdobione oryginalną techniką – np. pokryte lakierem metalizowanym czy neonowym. Zadbaj o to, aby poza logotypem kubek oferował coś więcej – może śmieszny obrazek albo inspirujący cytat?

Też kubek – ale termiczny

Trendem, który w 2025 roku zdecydowanie będzie nadal na topie, jest ekologia. Wspaniale wpisują się w niego kubki termiczne, ale także termosy czy butelki z filtrem. To doskonała alternatywa dla wody w butelkach PET z supermarketu czy dla kawy kupowanej na mieście (która z resztą i tak po chwili jest już zimna). Po pierwsze – taki kubek to bardzo przydatny i funkcjonalny przedmiot, który przyda się w każdych warunkach. Po drugie – może on oznaczać realne oszczędności dla obdarowanej osoby – bo nie musi już ona kupować kawy na stacji benzynowej – może zabrać ją z domu i cieszyć się gorącym napojem nawet w korku do pracy czy w autobusie. Wiele kawiarni a nawet marketów oferuje także specjalne zniżki dla klientów, którzy kupują napoje, korzystając z własnych kubków. Po trzecie wreszcie – na takim kubku bardzo ładnie prezentuje się logo, grafika czy slogan.

Notes – wszystko pod ręką

Kolejnym z grupy gadżetów cieszących się popularnością od lat jest notes. Osoby zapisujące wszystko tylko w laptopie czy tablecie nadal stanowią rzadkość. Większość z nas robi jednak odręczne notatki, dlatego brulion warto zawsze mieć pod ręką. Ponieważ tym tokiem myślenia idzie wiele firm, istnieje jednak ryzyko, że podarowany przez nas notes wyląduje pod stosem innych. Aby tak się nie stało, postaw na kreatywność. Świetnym sposobem przyciągnięcia uwagi będzie ciekawa okładka albo niespotykany rodzaj papieru. Funkcjonalność takiego prezentu znacznie wzrośnie, jeśli będzie on miał zamknięcie na gumkę, praktyczną zakładkę a nawet wkomponowany w okładkę kalkulator.

Smartring – stylowa troska o zdrowie

Wśród nowości, które mogą okazać się prawdziwym hitem w 2025 roku, warto wziąć pod uwagę smartringi. To kolejne inteligentne urządzenia do użytku osobistego. Mogą stanowić ciekawą alternatywę dla smartwatcha. Smartring wygląda z zewnątrz jak prosta obrączka, ale w środku napakowany jest elektroniką. Poszczególne modele mogą monitorować podstawowe parametry życiowe i jakość snu, ale także aktywność fizyczną. Są przy tym znacznie tańsze i kompaktowe niż smartwatche. To świetny pomysł na prezent dla ważnych klientów czy dla najlepszych pracowników, np. z okazji kolejnej okrągłej rocznicy stażu w firmie.

Świeczki – klimat z klasą

Zamawiając kolejną paczkę gadżetów, warto pomyśleć o świecach. Ale nie o tych parafinowych, od których świadomi klienci powoli odchodzą, ale o modelach zdrowych i ekologicznych – czyli sojowych lub z wosku pszczelego. Takie świece tworzą klimat, mają pozytywny wpływ na psychikę, ale też umożliwiają umieszczenie bardzo wyraźnej, ładnej grafiki na szkle, w którym się znajdują.

Oczywiście zawsze warto także samodzielnie śledzić trendy. Moda potrafi przecież zmienić się w trakcie roku. Pojawiają się nowe artykuły, które wszyscy chcą mieć, albo innowacyjne wersje starych gadżetów. Jeśli więc znajdziesz w korespondencji papierowej lub mailowej obszerny katalog z propozycjami prezentów, nie wyrzucaj go od razu do fizycznego lub wirtualnego kosza. Przejrzyj go uważnie, traktując tę czynność jako jeden z obowiązków służbowych, decydujących o powodzeniu firmy.