Gadżety reklamowe dla branży hotelarskiej

Bez względu na charakter branży, w jakiej działasz, gadżety reklamowe to sprawdzona inwestycja. Jest to doskonały nośnik reklamy, a zarazem świetny sposób na zaintrygowanie klientów i zbudowanie pozytywnego wizerunku marki. Poniżej znajdziesz listę najciekawszych pomysłów na gadżety reklamowe, które sprawdzą się świetnie w branży hotelarskiej. Sprawdź koniecznie, co przygotowaliśmy!

Branża hotelarska a gadżety reklamowe – czy to konieczność?

Podstawowym błędem, który popełniają właściciele przedsiębiorstw, jest mylne postrzeganie gadżetów firmowych z logo. Nie traktujmy ich jako nadprogramowego wydatku, a raczej długofalową inwestycję. Co ciekawe, branża hotelarska ma duże pole do popisu. Zindywidualizowany charakter silnie oddziałuje na klientów, a co za tym idzie, zostaniemy zapamiętani na dłużej. Upominki firmowe dla hoteli pełnią funkcję ściśle użytkową, będąc jednocześnie doskonałym fundamentem do zwiększenia rozpoznawalności marki.

Przypomnij klientom, gdzie są!

 Często wykorzystywaną praktyką wśród branży hotelarskiej jest stałe przypominanie gościom hotelowym, gdzie są. Rozwiązań i możliwości jest naprawdę wiele! Jedni decydują się na neonowy szyld, drudzy natomiast na mniej ostentacyjne rozwiązania. Przyciągnij wzrok klientów i nie martw się o nic więcej! Czasami wystarczy mały drobiazg, skromny element, by zwiększyć zainteresowanie usługą czy produktem.

Brelok hotelowy

Jest to ciekawa propozycja dla właścicieli hoteli. Brelok hotelowy sprawdzi się rewelacyjnie jako klasyczna zawieszka do kluczy. Niezależnie od materiału, gadżety te powinny być solidnie wykonane. Zadbaj o personalizowany element i gotowe! Goście hotelowi od razu zwrócą uwagę na ten delikatny akcent, a obsługa nie będzie musiała martwić się o niefortunną zgubę kluczy.

Identyfikator

Decydując się na rezerwację pokoju w hotelu, goście kładą duży nacisk na profesjonalną obsługę. Warto wówczas zadbać o nasz personel. Ciekawym rozwiązaniem, które łączy elegancję z prostotą, jest hotelowy identyfikator. Gadżet ten powinien posiadać puste okienko do danych osobowych pracownika oraz pole do nadruku wybranej grafiki czy logo.

Ręczniki hotelowe z logo

Ręcznik w hotelowym pokoju to jeden z podstawowych elementów wyposażenia. Goście przykładają dużą uwagę do ich wyglądu i stanu. Nieskazitelna czystość i komfort użytkowania budują wizerunek hotelu. O ile masz nieograniczony budżet, zalecamy zainwestować w ręczniki o nieco wyższej gramaturze. Zachowają dłużej żywotność, tym samym nie stracą na wyglądzie wraz z kolejnym użyciem. Ręczniki hotelowe to idealny nośnik reklamowy, bez którego się nie obejdziesz. W ostatnim czasie dużą popularnością zaczęły cieszyć się hafty... Umieść logo w odpowiednim miejscu i nie martw się o nic więcej!

Akcesoria łazienkowe

W zależności od renomy placówki pod uwagę brane są różnorakie rozwiązania. Jeżeli twój obiekt cieszy się sporym zainteresowaniem, a hotelowe atrakcje, tj. basen czy spa wręcz zachęcają do odwiedzin, możesz również postawić na akcesoria łazienkowe z logo. Zapominalscy z całą pewnością ucieszą się ze szczoteczki do zębów czy zestawu do mycia ciała.

Zastawa reklamowa

Każda okazja jest dobra, by wypromować swoje usługi i skupić wzrok klientów! Zastawa reklamowa w hotelowej restauracji to strzał w dziesiątkę! Pamiętaj, aby była wykonana z solidnych materiałów, które będą odporne na mycie w zmywarce czy innego rodzaju uszkodzenia mechaniczne. Możesz zarówno postawić na cały zestaw ceramiczny, jak i pojedyncze elementy, tj. filiżanki reklamowe czy kubki z logo.

Gadżety hotelowe – jakie powinny być?

Rozważając ogólnodostępne na rynku rozwiązania, zwróćmy uwagę na ich funkcjonalność i użyteczność. Co istotne, niskiej jakości gadżety przyniosą efekt daleki od pożądanego. Jako doskonały nośnik reklamy, świadczą one nie tylko o jakości twoich usług, lecz także pozwolą wzmocnić identyfikację wizualną miejsca. Zadbaj o wysokiej jakości gadżety z logo i wyczekuj pierwszych rezultatów!