Czy kubki z logo to dalej dobra forma marketingu?
Zdawać by się mogło, że kubki z nadrukiem to zbędny wydatek, jaki firmy ponoszą w celu promocji własnej marki. Tyle słyszy się, że gadżety reklamowe są nieskuteczne, a firmom nie udało się osiągnąć zakładanych rezultatów. Wiecie, skąd to wynika? Najczęściej z nieprzemyślanej strategii marketingowej, która sprawia, że nowe upominki firmowe zostają porzucone przez klientów w kąt. Wobec tego postanowiliśmy powiedzieć trochę o gadżetach reklamowych i wskazać wam główne powody, dlaczego kubki z nadrukiem to wciąż dobry pomysł.
Kubek z logo, czyli jak wykorzystać prosty gadżet w promocji marki
Skuteczna promocja marki wymaga dobrej znajomości rynku i potrzeb grupy docelowej. Niestety zdarza się, że chęć uzyskania niemal natychmiastowych efektów, przysłania tę kwestię, a właściciele mniejszych i większych firm narażają się wyłącznie na straty finansowe i wizerunkowe. Każde działanie nakierowane na promocję swojej marki powinno zostać dobrze przemyślane, by można było mówić o jakichkolwiek korzyściach. Wspominamy o tym z jednego prostego powodu. Otóż kubki z nadrukiem to świetny chwyt marketingowy. Inwestycja ta nie obciąża budżetu firmowego, przez co rzeczywiście można zrealizować zamówienie na kubki reklamowe wykonane jedną z najpopularniejszych metod ich zdobienia i z czasem zacząć generować zyski. Wiemy jednak, że wiele osób uważa je za przeżytek. Najprawdopodobniej przyczyną tego jest fakt, iż są one wręczane od dawna, przez co mogły po prostu niektórym już się znudzić. Niemniej w dobie wszechobecnych technologii można bez problemu stworzyć kubek z logo, który skutecznie wypromuje markę. To od was zależy nadruk, kształt naczynia czy kolorystyka. O nudzie zatem nie można mówić, zwłaszcza jeśli zdecydujecie się na kubki Magic Mug lub połączenie kilku ponadczasowych technik. Wówczas zaprojektowane kubki z nadrukiem okażą się strzałem w dziesiątkę.
Realizacja kubków reklamowych – ile to kosztuje?
Jako że ceramika reklamowa to nasza specjalność, nie moglibyśmy nie poruszyć kwestii, jaką jest realizacja kubków, a raczej koszt z tym związany. Zapewne zastanawiacie się teraz, czy nowe kubki reklamowe są drogie. Nie podamy wam oczywiście jednoznacznej odpowiedzi, ile kosztuje wykonanie upominku wybraną przez was metodą, gdyż jest to uwarunkowane wieloma czynnikami, w tym kształtem naczynia czy poziomem trudności nadruku. Pragniemy natomiast zauważyć, że sama inwestycja w gadżety reklamowe jest znacznie tańsza aniżeli płatna kampania reklamowa, a co istotne – wcale nie gorsza! Wasze nowe kubki reklamowe w krótkim czasie przysporzą wam wielu korzyści, dzięki czemu będziecie mogli skupić się na dalszych działaniach nakierowanych na rozwój przedsiębiorstwa. Stanowią bowiem tani i skuteczny nośnik reklamy, który można wykorzystać podczas wydarzeń branżowych – konferencji czy targów pracy, a także jako prezent dla zaufanych pracowników i kontrahentów. Jeśli możemy zatem podpowiedzieć wam coś, to pamiętajcie, żeby skupić się na zakładanych rezultatach, które niebawem przyjdą.
Kubki z nadrukiem – odkryj potencjał, jaki w nich drzemie
O korzyściach płynących z wykorzystania kubków reklamowych do promocji marki moglibyśmy mówić i mówić. Ich niewątpliwą zaletą jest cena i różnorodność rozwiązań, co sprawia, iż tak naprawdę każdy może stworzyć idealny dla siebie gadżet. My jednak pragniemy pójść o krok dalej i pokazać wam główne zalety! Kubki reklamowe dostosowane do potrzeb waszych odbiorców, a przy tym spójne z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa pozwolą wam nie tylko zwiększyć rozpoznawalność marki, lecz także zadbać o jej pozycję na tle konkurencji. Ten drobny upominek sprawi, że oferowane przez was usługi zaczną być kojarzone wyłącznie pozytywnie. Oznacza to, iż klienci zaczną chętniej do was wracać, a kto wie – być może polecą usługi jeszcze dalej!
Sprawdź też oryginalne kubki "dla dwojga", które pomogą Ci się wyróżnić.
Dobrze zaplanowana strategia to klucz do sukcesu. Wykorzystując kubki z nadrukiem, pamiętajcie o potrzebach odbiorców waszych usług. To często oni warunkują dalszy rozwój firmy i dają możliwość wyróżnienia się na rynku.