Co możesz nadrukować na kubku reklamowym? 10 pomysłów!

Kubki reklamowe to jedne z najpopularniejszych a zarazem najbardziej przydatnych gadżetów. Przedsiębiorcy lubią je za możliwość ekspresji, jaką oferują, a także za przystępną cenę. Klienci doceniają możliwość wykorzystywania takiego prezentu na co dzień – w domu czy w pracy. Na dodatek kubki są gratisem ekologicznym – wyprodukowane raz, służą bardzo długo (nawet setki cykli zmywania). Skoro wszyscy są zadowoleni, to na czym polega problem? Czasami po prostu kończą nam się pomysły i nie wiemy, jaki nadruk zamówić, aby kubek spełnił swoją marketingową rolę. Sprawdź 1o0najciekawszych opcji!

Logo nie musi być nudne!

Najbardziej oczywistym nadrukiem na kubku reklamowym jest logotyp. To świetny pomysł – pozwala klientowi oswoić się z marką, jej nazwą czy znakiem graficznym. Obawiasz się, że to najnudniejsza opcja? Podejdź do zagadnienia kreatywnie. Nadruk możesz umieścić nie tylko na froncie kubka, ale także na jego spodzie lub na denku.

Napis – slogan firmowy lub hasło promocyjne

Chcesz, aby twoja firma kojarzyła się z konkretnym hasłem? A może właśnie ruszasz z dużą akcją promocyjną i potrzebujesz, aby związany z nią slogan trafił do jak największej liczby potencjalnych klientów? Wypromuj go w postaci nadruku na kubku, który następnie możesz dodawać do zamówienia czy rozdawać w trakcie targów.

Grafika minimalistyczna – pomysłowy detal

Czasami mniej znaczy więcej. Niekoniecznie musisz umieścić nadruk na całym kubku. W dobie przebodźcowania o wiele skuteczniej zwrócisz uwagę idąc pod prąc i decydując się na minimalizm. Niewielka grafika w postaci emotikon czy w stylistyce lineart pozwoli odpocząć oczom a jednocześnie przekazać pewną ideę związaną z firmą.

Nadruk fotograficzny – zdjęcie i nie tylko

Z drugiej strony nie po to powstał precyzyjny nadruk fotograficzny, aby z niego nie korzystać. Technologia umożliwia umieszczanie na kubku nawet wysokiej jakości zdjęć czy rozbudowanych, wielowarstwowych, wielokolorowych grafik z ogromem detali. Taki nadruk sprawdzi się świetnie, jeśli chcesz zareklamować np. lokalizację turystyczną.

Żart, zagadka, niespodzianka – nietypowe nadruki

Korzystający z kubka klienci mają styczność z tyloma reklamami, że ciężko ich już zaskoczyć. Wato jednak spróbować, wymyślając oryginalną grafikę na kubku. Świetnie nadaje się do tego druk termiczny, ujawniający grafikę właściwą dopiero po wlaniu gorącego płynu. Możesz też zdecydować się na dowcipny komiks czy grę słów związaną z branżą lub nazwą firmy.

Użyteczna grafika – pomoc dla klienta

Interesującym podejściem jest nadruk, który pomaga klientowi. W wielu branżach na co dzień przydatne są wzory matematyczne czy różnego typu przepisy i formuły. Umieść je na kubku aby zyskać pewność, że obdarowany będzie go miał zawsze przy sobie. Nadrukiem może być też kod QR, kierujący do obszernego poradnika na twojej stronie.

Kubek personalizowany – nadruk dla wybranych

Wszyscy lubimy dostawać prezenty, zwłaszcza jeśli są trafione. Współczesny klient oczekuje od firmy indywidualnego podejścia – i warto zaspokoić jego wymagania, zwiększając w ten sposób przywiązanie do marki. Możesz np. zapytać w ankiecie o datę urodzenia i z okazji urodzin przesłać klientowi indywidualny kubek z imieniem i życzeniami.

Nadruk okolicznościowy – gadżet sezonowy

Pewną wariacją na temat kubka personalizowanego jest kubek okolicznościowy. Standardem jest zamawianie gadżetów z nadrukami świątecznymi, ale możesz wykazać się jeszcze większą pomysłowością. Wykonaj nadruk związany ze świętem stricte branżowym albo przygotuj limitowaną edycję kubków na konkretną imprezę (np. targi).

Seria nadruków – dla kolekcjonera

W każdym z nas drzemie żyłka kolekcjonera. Aby ją uruchomić u swoich klientów, postaw na serię kubków. Świetnym rozwiązaniem jest wówczas dodawanie ich do co n-tego zamówienia albo do zakupu, który przekroczy daną kwotę. Klient będzie miał wówczas jeszcze większą satysfakcję ze współpracy.

Nic – śmiały pomysł dla innowatorów

Bardzo śmiałym rozwiązaniem jest podarowanie kubka bez nadruku. Postaw wówczas na jego wybarwienie w kolorach firmy, bez logo, bez napisu. Pamiętaj jednak, że to rozwiązanie nie dla każdego – kolorystyka musi jednoznacznie kojarzyć się klientom z twoją firmą, aby taki kubek przyniósł efekt marketingowy.

Wystarczy trochę się zastanowić, a pomysły przychodzą do głowy same. Nie musisz nawet ograniczać się do jednej koncepcji – możesz wydrukować logo na jednej partii, slogan na innej, grafikę na kolejnej. Najważniejsze, aby wszystkie realizacje były spójne i oddawały charakter firmy.