Ceramika reklamowa w marketingu bezpośrednim - jak ją wykorzystać?

Ceramika reklamowa w marketingu bezpośrednim - jak ją wykorzystać?

W dobie Internetu marketing kojarzy nam się głównie z działaniami w sieci. Dobrze wypozycjonowana strona WWW na odpowiednio dobrane frazy kluczowe stanowi podstawę, uwagę skupiamy na reklamach digital i komunikacji w mediach społecznościowych. Jednak marketing jest obszarem bardzo złożonym i szerokim. Obejmuje także działania offline, w tym wykorzystanie gadżetów reklamowych do budowania całości wizerunku i komunikacji.

 Jak wykorzystać kubki reklamowe w marketingu bezpośrednim?

Kilka słów o marketingu bezpośrednim – na czym on polega?

Marketing bezpośredni, choć dziś nieco mniej popularny i nie zawsze lubiany przez konsumentów, jest wciąż obecny w codziennej komunikacji reklamowej. Zwłaszcza w obliczu zmieniających się i zaostrzonych przepisów o ochronie danych osobowych (RODO) warto jednak nad nim popracować i zadbać o ten obszar. W marketingu internetowym czy telefonicznym niezbędna jest wyraźna i pisemna zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Dlatego nie możemy wysyłać newslettera czy wykonać telefonu z ofertą handlową do przypadkowych osób. Inaczej jest w przypadku klasycznych form reklamy takich, jak np. wręczanie folderów czy upominków firmowych, aby dotrzeć do klienta jeszcze zanim on dotrze do nas i wyrazi zgodę na przetwarzanie swoich danych. Nie oznacza to jednak, że marketing bezpośredni nie wykorzystuje bazy klientów, którzy już skorzystali z naszych usług czy wyrazili ogólną zgodę na przetwarzanie swoich danych u innych podmiotów oraz ich partnerów. 

Rola gadżetów reklamowych w marketingu bezpośrednim

 Gadżety reklamowe postrzegane są paradoksalnie za jedną z najtańszych form reklamy. Obecne są niemal wszędzie – jako dodatki do produktów, artykuły promocyjne czy gadżety wizerunkowe podczas targów i konferencji. Strategia wręczania gadżetów reklamowych ma istotne znaczenie dla marki. Pracują one na jej wizerunek, budują lojalność, skupiają uwagę klienta na konkretnej firmie. Dlatego im lepszej jakości i ciekawsze artykuły promocyjne, tym większa szansa, że zostaniemy pozytywnie odebrani i zapamiętani. Ceramika reklamowa nie jest w grupie subtelnych gadżetów reklamowych, które można dorzucić do koperty z folderem reklamowym. Nie weźmiemy ich też dziesiątki jadąc na konferencję, bo może się to dla nas okazać trudne – choć oczywiście wszystko zależy od możliwości jakie mamy i gdy tylko takie są, warto postawić na kubki z nadrukiem w czasie branżowych eventów. Jednak istnieje wiele sposób na wykorzystanie kubków reklamowych w komunikacji z klientami, czym jednocześnie możemy ich zaskoczyć i zwiększyć prawdopodobieństwo sfinalizowania sprzedaży właśnie z nami. 

Kubki reklamowe jako załącznik do oferty? Da się zrobić!

 Skupiliśmy się na prowadzeniu zdalnych negocjacji i składaniu ofert online. Często zapominamy  jednak o doskonale rozwiniętym obszarze przesyłek kurierskich. Wysyłając klientowi ofertę zróbmy to w sposób oryginalny i zaskakujący. Nawet, jeśli finalnie z niej nie skorzysta, z cała pewnością zapiszemy się w jego pamięci. Zamiast standardowego maila z dobrze wykonaną prezentacją, wyślijmy do klienta kuriera z ciekawym folderem i kubkiem reklamowym dołączonym do przesyłki. Szukasz idealnego załącznika w postaci kubków z nadrukiem? W naszym katalogu na pewno znajdziesz idealny produkt!

M_060_LA
Cena od: 

21,50 

Tomek Magic Matt czarno/biały
M_062_AE
Cena od: 

11,11 

Tomek Art biało/czerwony
M_118_A
Cena od: 

22,84 

Freedom Classic 300 ml biały
M_031_RA
Cena od: 

22,14 

Speedy royal white