Tak jak każda metoda zdobienia kubków reklamowych, kalkomania ceramiczna również ma swoje zalety i ograniczenia. Zacznijmy może jednak od tych pierwszych, gdyż zdecydowanie przeważają nad minusami. Kalkomania ceramiczna pozwala uzyskać efekt zdjęć i rastrów, o czym wspominaliśmy już wyżej. Dodatkowo jest ona odporna na zmywanie w zmywarce (nie dotyczy farb złotych i platynowych oraz nadruków wykonanych na powierzchni szklanej), dając jednocześnie możliwość personalizacji, co może mieć szczególne znaczenie przy wyborze.
Personalizowane kubki reklamowe to strzał w dziesiątkę! Wpłyną na postrzeganie waszej marki, umożliwią nawiązanie kontaktu z klientem i zachęcą go do zapoznania się z ofertą. Brzmi świetnie, nieprawdaż?
Ograniczenia kalkomanii ceramicznej są wręcz znikome. Z reguły dotyczą one kwestii minimalnych parametrów nadruku, a także odstępstwa w pozycji logo, które może niekiedy wystąpić. Wybrany nadruk jest nanoszony ręcznie.
Personalizacja
Nadruk na uchu
Nadruk przez rant
Nadruk pod uchem
Nadruk na ściance wewnątrz
Nadruk na ściance wewnątrz
Nadruk od spodu
Minimalny nadruk w negatywie:
a. czcionka: Arial, 10 pkt
b. grubośc linii: 0,4 mm
Minimalny nadruk w pozytywie:
a. czcionka: Arial, 7 pkt
b. grubośc linii: 0,2 mm
Przejście tonalne
niebiesko - białe
Przejście tonalne
czerwono - zielone niebiesko - białe
Porównanie szarego koloru nadruku:
a. CMYK
b. Pantone
Porównanie czerwonego koloru nadruku:
a. CMYK
b. Pantone
Przykład rastrowania:
Zielona linia z oznaczeniami procentówniebiesko - białe
Porównanie zielonego koloru nadruku:
a. CMYK
b. Pantone
Nadruk CMYK
Porównanie koloru:
a. nadruk srebrny
b. nadruk srebrnopodobny
Porównanie koloru:
a. nadruk złoty
b. nadruk złotopodobny