10 gadżetów reklamowych na lato dla Twojego kontrahenta

Wielkimi krokami zbliża się lato a wraz z nim – nowe wyzwania dla działów marketingu. Zamiast charakterystycznych dla wiosny i jesieni targów i konferencji, mamy zdecydowanie więcej imprez plenerowych i dni otwartych. Pojawiającego się na nich klienta trzeba jakoś zachęcić do skorzystania z oferty albo umożliwić mu przypomnienie sobie nazwy firmy. A najskuteczniejszym sposobem, aby tego dokonać, jest podarowanie mu praktycznego gadżetu reklamowego. Sprawdź, co zamówić w agencji reklamowej latem, aby zwiększyć swoje szanse u okazjonalnych klientów albo ucieszyć stałych kontrahentów.

Szklana butelka – praktycznie i ekologicznie

Latem bywa gorąco, a wówczas trzeba szczególnie dbać o prawidłowe nawodnienie. Pomocna okaże się szklana butelka, która na dodatek świetnie nadaje się do brandowania. To gadżet praktyczny, ekologiczny, wielosezonowy i estetyczny. Można również wybrać wersję z wbudowanym filtrem, dodatkowo zwiększającym potencjał gadżetu.

Koc piknikowy – zawsze gotów na relaks

Do najprzyjemniejszych letnich aktywności należy relaks – a ten jest o wiele łatwiejszy, gdy zaopatrzymy się w odpowiednie akcesoria. Praktyczny koc z foliowym lub bambusowym podbiciem można zabrać na plażę, na łąkę, do lasu, do parku, na wycieczkę – czyli wszędzie tam, gdzie chcemy odpoczywać.

Przenośny wentylator – gdy doskwiera upał

Nie wszyscy są fanami tropików. Gdy temperatura przekracza 30°C, poszukujemy możliwości schłodzenia się. Dzięki niewielkiemu akumulatorowemu wentylatorowi możemy mieć swoją personalną klimatyzację zawsze pod ręką. Dla klientów wybierz model z dużym polem na logowanie oraz z pojemnikiem na wodę, dodatkowo zwiększającym skuteczność.

Termos – nie tylko na wrzątek

To, że termos pomaga utrzymać temperaturę gorących napojów, jest wiedzą powszechną. Nadal jednak zapominamy, że jeszcze skuteczniej – bo kilkukrotnie dłużej – trzyma on chłód. Termos to również gadżet, na którym z łatwością można umieścić ładnie się prezentujące logo. Co więcej, to prezent, który kontrahent będzie mógł wykorzystywać przez cały rok.

Piłka plażowa – mały wydatek, dużo radości

Do tanich i sympatycznych gadżetów należą plażowe zabawki. Nadmuchiwana piłka z logo posłuży do rodzinnej zabawy, może też przynieść ulgę kontrahentom poszukującym chwili wytchnienia od dzieciaków. Warto także zainteresować się innymi akcesoriami z tej kategorii, takimi jak logowane frisbee czy piankowy pistolet na wodę.

Głośnik bluetooth – przenośna impreza

Masz większy budżet i chcesz obdarować ważnego kontrahenta? Spersonalizuj dla niego głośnik bluetooth. Wybierz model o przyzwoitych parametrach – czyli o dobrej jakości dźwięku i z długo trzymającą baterią. Taki gadżet z pewnością zostanie doceniony podczas wypadów w plener czy w trakcie grillowania albo biwaku.

Okulary przeciwsłoneczne – stylowo i bezpiecznie

Wbrew pozorom, okulary przeciwsłoneczne są kolejnym gadżetem całorocznym. Latem przydają się na plaży i w trakcie spacerów, zimą są natomiast zbawieniem dla kierowców, których rażą odbijające się od śniegu promienie słońca. Logo można umieścić na zausznikach lub dyskretniej – na samym etui.

Worek wodoodporny – na kajaki i rafting

Twój kontrahent lubi sporty wodne? Ucieszy go na pewno wodoodporny worek, w którym można schować cenne przedmioty podczas pływania kajakiem, pontonem czy SUPem. Taki gadżet przyda się również na plaży.

Zestaw pojemników podróżnych – wszystko pod ręką

Większość z nas lubi podróżować, ale nie znosi się pakować – zwłaszcza gdy okazuje się, że w torbie znowu brakuje miejsca na wszystko, co chcemy zabrać. Kosmetyki o wiele wygodniej jest przelać do mniejszych, podróżnych pojemników, które stanowią kolejny ciekawy pomysł na letni gadżet.

Bagaż samolotowy – większy prezent, więcej możliwości

Kluczowemu kontrahentowi warto podarować prezent o większej wartości. Jeśli jest on miłośnikiem podróży, zapewne nie pogardzi zestawem walizek o wymiarach akceptowanych przez większość linii lotniczych. Branding powinien być w tym przypadku dyskretny i raczej symboliczny – prezent mówi sam za siebie.

Drobny (albo nieco większy) upominek to zawsze dobry sposób na zachęcenie klienta do skorzystania z oferty albo na wyrobienie w nim wierności marce. Należy jednak mieć na względzie praktyczne zastosowanie gadżetów. Idealnie sprawdzają się zatem przedmioty całoroczne albo te zaprojektowane dokładnie z myślą o okresie, w którym będą ofiarowywane. Wręczenie skrobaczki do szyb latem albo parawanu plażowego zimą raczej nie spotka się z uznaniem a oczekiwanie od klienta, żeby przypomniał sobie o gadżecie za pół roku, gdy faktycznie będzie potrzebny, jest niedorzeczne.